Oldalainkat 122 vendég és 0 tag böngészi

   
Szöveg méret

WardNet weboldal zárása, további elérhetőség

Kedves Látogatóink!

Ternyák Csaba érsek úrral aláírt megállapodás értelmében, 2017. szeptember 1-től Congregatio Jesu egri általános iskolája és zeneiskolája beolvadt a Szent Imre Katolikus Általános Iskola és Jó Pásztor Óvoda, Alapfokú Művészeti Iskolába,
a gimnáziuma és kollégiuma pedig az Andrássy György Katolikus Közgazdasági Szakgimnázium és Gimnázium nevet viselő szomszédos intézménybe.

Mindkét iskola fenntartója az Egri Főegyházmegye.

A továbbiakban  - 2017. szeptember 1-től -  a két intézmény weboldaláról tájékozódhatnak, az alábbi elérhetőségek valamelyikén:

A Szent Imre Katolikus Általános Iskola és
Jó Pásztor Óvoda, Alapfokú Művészeti Iskola

3300 Eger, Deák Ferenc út 45. és a Kossuth Lajos utca 8. szám alatti épület

                   

Andrássy György Katolikus Közgazdasági
Szakgimnázium és Gimnázium

3300 Eger, Klapka György utca 7.

Étkezés igénybevételének szabályai

Étkezés igénybevételének szabályai

2016/2017. tanév - 2017. január 01-től érvényes változásokkal egyszégbe szerkesztve

Tisztelt Szülők, kedves Diákok!


Tájékoztatunk mindenkit, hogy a 2016/2017-es tanévben az iskolai keretek között folyó étkeztetési szolgáltatást az alábbiakban részletezett feltételekkel biztosítjuk:

1.     Az étkezést fizetési kötelezettség mellett vehetik igénybe a gyermekek, illetve szüleik!

2.     Az első pontban foglaltakra tekintettel egyhavi díjtartozást követően, a szülő előzetes írásbeli tájékoztatása után az intézmény felfüggeszti az étkezési szolgáltatást az adott tanuló számára a tartozás rendezéséig.

3.     A térítési díjakat továbbra is előre kell befizetni. Az esetleges hiányzásokból adódó eltéréseket, a lemondási szabályok figyelembevételével, a hónapzárást követően a következő havi számlájában vesszük figyelembe, illetve korrigáljuk.

4.    Azokban az esetekben, amikor a kedvezményes igazolások lejárnak hónap közben, és a számla készítésénél még nem rendelkezünk az új érvényes határozattal, a számlában csak a meglévő igazolások alapján érvényesíthetjük a kedvezményeket. Ha később az adott hónap zárásának (hó 25-e) időpontjáig megérkezik az új igazolás, a kedvezményt beállítjuk és a következő havi számlában helyesbítjük az előző hónap összegét is.

5.    Azokban az esetekben, amikor a hó közben lejáró igazolásokat a hónap zárásig (hó 25-e) nem nyújtják be, a kedvezményt csak a következő hónapban tudjuk már érvényesíteni, és a kieső időszakra a teljes térítési díjat ki kell a tanulónak, képviselőjének fizetni.
 
6.    Változás, hogy államkincstári állásfoglalás alapján a kedvezmény nélküli, a kedvezményes és ingyenes étkezések csak az iskolában töltött napokra járnak, az iskolából való hiányzás esetén nem. (Pl. betegség esetén, amennyiben az étkezés ezekre a napokra gyermek, vagy szülei nem mondták le, a teljes – intézményi - térítési díjat ki kell fizetnie a tanuló szüleinek a hiányzás napjaira.)

7.    Kérünk minden étkező diákot és szüleiket, hogy a fenti változások miatt a betegségek, illetve bármely más hiányzásuk idejére az étkezéseket legyenek szívesek saját érdekükben lemondani.

8.    Tekintettel a lemondás szabályaira, váratlan esemény miatt történő lemondás esetén az első napon az ebéd elvihető, de a további napokon nincs lehetőség az ebéd elvitelére.

9.    Aki a későbbiek során nem kívánja a gyermekek étkezését, vagy ki akarja egészíteni a rendelését (uzsonna, tízórai), vagy le akarja mondani, pl.: az uzsonnát, a gazdasági hivatalban jelezheti azt személyesen vagy írásban. A lemondásnál, kérjük, figyeljenek a lemondási határidőkre.

10.    A betegségeket, hiányzásokat a gazdasági hivatalba telefonon, személyesen, vagy e-mail-ben 9:30 kell jelezni a szülőnek (telefon: 36 / 312 - 190 / 115 mellék, vagy az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. email címen, esetleg a 20/560-7493 mobilszámon)

11.    A következő napot lemondani minden nap 9:30-ig lehet!

12.    2017. január 01-től az étkezési díjat csak átutalással lehet megfizetni. A térítési díj rendelkezésénél a következőket kérjük betartani és figyelembe venni:

  • Az átutaláshoz először díjbekérőt állítunk ki, és megküldjük a szülő/képviselő által megadott e-mail címre. A díjbekérőn szereplő információk alapján kell az átutalást teljesíteni.
  • A térítési díjakat előre kell befizetni, a kiállított díjbekérő alapján.
  • A térítési díjnak be kell érkeznie az intézmény számlájára legkésőbb az e-mailben megküldött díjbekérőn feltüntetett határidőig.
  • A díjfizetés beazonosíthatósága miatt kérjük, hogy a megjegyzés rovatba minden esetben tüntessék fel a tanuló nevét, osztályát és a díjbekérő számát.
  • A díjbefizetéseknél kérjük, hogy a díjbekérőn "Fizetendő"-ként feltüntetett a számlázó program által már kerekített, pontos összeget utaljanak át.
  • A térítési díj beérkezése után állítjuk ki a számlát, amit e-mailben küldünk el. A számla megérkezése után további teendője nincs, megküldése azt jelenti, hogy az étkezési díj ki van egyenlítve.
  • A határidőre nem rendezett díjakról a gazdasági hivatal egy alkalommal emlékeztető e-mailt küld a megadott e-mail címre, amelyben tájékoztatja a szülőt/képviselőt arról is, hogy a tanulónak mikortól nem tudunk díj nem fizetés miatt étkezést biztosítani.
  • Nem rendezett számla esetén az aktuális hónapot követő hónapra érintett tanulónak a leadott rendelés ellenére nem kerül megrendelésre az étkezés a tartozás rendezéséig.

13.    A térítési díjak készpénzes rendezésére, csak az iskolából tanév közben távozó tanulók esetén van lehetőség.

14.    A térítési díjak fizetési határideje a megküldött díjbekérőn megjelölt fizetési határidő.

15.    A tanulók 5. évfolyamtól A és B menüből választhatnak ebédet. A választáshoz az étlapot minden esetben minimum két héttel előbb a honlapunkon és a hirdetőkön tesszük közzé. A választott ebédet 1 hónapos intervallumban kérjük előre jelezni írásban (nyomtatvány leadása, vagy Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. email cím). A rendelés leadási határideje: a kiadott nyomtatványon van jelezve. A kiválasztott ebéden változtatni nem lehet (A-B), csak a hiányzások miatti lemondásokat, vagy újra rendeléseket tudjuk elfogadni.

16.    Az ebédrendelés késedelmes leadásakor, kérjük, számoljanak azzal, hogy hasonlóan a lemondáshoz, következő naptól csak akkor tudunk étkezést biztosítani, ha előző nap 9:30-ig leadják a rendelést.

17.     A kollégista diákok étkezésének rendelése a megszokott módon fog történni.

18.    A gyerekek az étkezést 5. osztálytól az erre a célra rendszeresített chipkártyával vehetik igénybe. A kártyák számozottak és a számok alapján személyhez rendeltek. Az étkezésnél a kártyaleolvasó azonosítja és jelzi a tanuló nevét és a választott ebédet a konyhai személyzetnek. A kártya azt is jelzi, ha valakinek az adott napra lemondták az ebédjét, vagy már elfogyasztotta az ebédet, így nem jogosult ebédelni. Kártya nélkül (elhagyás, otthon felejtés, stb.) az ebéd nem vehető igénybe. Otthon felejtett kártya esetén a tanuló számára a gazdasági hivatal adhat ki igazolást az aktuális napra.

19.   A kártya elhagyása vagy otthon felejtése azonban nem mentesíti a tanulót a fizetési kötelezettség alól.

20.   A kártyákat az első napon osztjuk ki az étkezést igénybe vevő tanulók számára 8:00 -11:00 között a gazdasági irodában. A kártya nem átruházható, a diákok csak használatra kapják meg. Elvesztés, megrongálás esetén a pótlási díj: 1.000.- Ft/kártya, mely összeg a tanulót, illetve szüleit terheli.

21.   A kártyákat minden tanév végén minden tanuló köteles visszadani/leadni a gazdasági hivatalba. A leadáskor ellenőrzésre kerül a kártya állapota, és amennyiben bármilyen sérülés található rajta az 1000.- Ft-os pótdíjat meg kell fizetni.

 

Eger, 2016. december 15.

Nyitrai Katalin, igazgató

Egri Ward Mária Általános Iskola, Gimnázium, Kollégium és Alapfokú Művészeti Iskola

 3300 Eger Kossuth Lajos utca 8.  Telefon: +36 36 312-190