Oldalainkat 210 vendég és 0 tag böngészi

Szöveg méret

WardNet weboldal zárása, további elérhetőség

Kedves Látogatóink!

Ternyák Csaba érsek úrral aláírt megállapodás értelmében, 2017. szeptember 1-től Congregatio Jesu egri általános iskolája és zeneiskolája beolvadt a Szent Imre Katolikus Általános Iskola és Jó Pásztor Óvoda, Alapfokú Művészeti Iskolába,
a gimnáziuma és kollégiuma pedig az Andrássy György Katolikus Közgazdasági Szakgimnázium és Gimnázium nevet viselő szomszédos intézménybe.

Mindkét iskola fenntartója az Egri Főegyházmegye.

A továbbiakban  - 2017. szeptember 1-től -  a két intézmény weboldaláról tájékozódhatnak, az alábbi elérhetőségek valamelyikén:

A Szent Imre Katolikus Általános Iskola és
Jó Pásztor Óvoda, Alapfokú Művészeti Iskola

3300 Eger, Deák Ferenc út 45. és a Kossuth Lajos utca 8. szám alatti épület

Andrássy György Katolikus Közgazdasági
Szakgimnázium és Gimnázium

3300 Eger, Klapka György utca 7.

2017. augusztus 14-18. - Hittan tábor a siroki vár tövében

Hittan tábor 20172017. augusztus 14-18. - Hittan tábor a siroki vár tövében

2017. augusztus 14-18 között 18 lelkes wardos diákkal és két lánnyal, akiket a Katolikus Karitász támogatott, 5 emlékezetes napot töltöttünk a siroki vár lábánál lévő Szent Imre Házban. A tábor lelki vezérfonalát Szűz Mária adta. Képzeletben ellátogattunk Fatimába, Lourdesbe és Medjugorjéba. Megtapasztaltuk mi is a rózsafüzér imádság erejét, és hogy imáink meghallgatásra találnak Istennél. A tábor programja között sok-sok játék, kézműves foglalkozás, kellemes esti túra és izzasztó nappali túra is szerepelt. Emlékezetes marad mindenki számára a számháború, a közös méta és természetesen az elmaradhatatlan foci. Strandolásra a közeli a Bükkszék fürdőjébe utaztunk, Parádsasváron pedig megnéztük hogyan készülnek a hétköznapi üvegtárgyaink és kipróbáltuk az üvegfújást is. Esténként filmet néztünk vagy a tábortűz mellett énekeltünk és játszottunk.

Herman Judit CJ

Nyári hittanos tábor

Augusztus 14-én reggel már mindenki nagyon izgatottan várta a tábort. Miután megérkeztünk Sirokra, játékosan ismerkedtünk egymással. Mindenki húzott magának egy védencet, akit a héten megajándékozhatott és felügyelhetett. Már az első nap elkezdődtek a programok.
Felfedeztük a siroki várat, kirándultunk a környéken. Majdnem minden nap kimentünk a közeli sportpályára, ahol sokat játszottunk. A fiúk fociztak, a lányok métáztak vagy beszélgettek. Minden este és reggel imádkoztunk. Két alkalommal filmet is néztünk. Judit nővér megismertette velünk Szűz Mária csodás jelenéseit. Voltunk a bükkszéki strandon, ahol mindenki jól érezte magát. Csúszdáztunk, gofrit és lángost ettünk, úszkáltunk és örvénymedencében forogtunk. Strand után még fagyit is kaptunk. Az egyik este tábortüzet gyújtottunk, mellette énekelgettünk, vicces mondókákat mondtunk, imádkoztunk. Az utolsó nap mindenki megtudhatta, ki az ő „angyalkája”.
Az egész tábor nagyon jó volt, de a legjobb, hogy új barátokat szerezhettünk és jobban megismertük egymást. Nagyon várjuk a következő tábort.

Vállaji Sára, Demeter Édua

Egri Ward Mária Általános Iskola, Gimnázium, Kollégium és Alapfokú Művészeti Iskola